Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Event marketing – dobra zabawa przy okazji

Skończyły się czasy, kiedy eventy służyły jedynie dobrej zabawie. Pamiętam, że kilka lat temu, kiedy klient zwracał się do agencji, event realizowany był w oderwaniu od celów przedsiębiorstwa i jego strategii. W zasadzie czasem oderwany był też od zdrowego rozsądku. Ale nie o tym 😉
[more]
Warto wykorzystywać takie okazje, jak urodziny firmy, do odświeżenia kontaktów i wzmocnienia relacji z klientami, branżą oraz z pracownikami, podkreślając strategię firmy charakterem atrakcji, dekoracji lub motywu przewodniego.

Nasz klient – firma 4COM – specjalista w zakresie oprogramowania dla firm, opieki IT, sieci teleinformatycznych oraz kontroli dostępu, obchodzi w tym roku 10-lecie. Zarząd zdecydował się podkreślić ten wyjątkowy jubileusz, organizując urodzinowy bankiet. My zajęliśmy się jego realizacją. Naszym celem było ukazanie gościom świata informatyków za pomocą porównania do świata z Avatara. Oprawę wizualną uroczystości stanowiły ledy i gra światła, będące ściśle związane z ofertą firmy, dyskretnie eksponowaną w gablotach. Główną atrakcją był występ tancerki pole dance. Pani Marta zaprezentowała gimnastyczne akrobacje, jakie – metaforycznie rzecz ujmując – często uprawiają informatycy, usiłując sprostać powierzonym zadaniom i potrzebom klientów. Ponadto taniec na wysokości doskonale korespondował z hasłem przyjętym kilka lat temu przez Zarząd 4COM – „Zawsze można wyżej”.

Podsumowując i parafrazując hasło 4COM: zawsze można… zrealizować event. Pytanie tylko, czy impreza realizuje strategiczne cele firmy, czy jest okazją do dobrej zabawy. Rekomendujemy jedno i drugie.

MA

[galeria:87]


Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';