Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Konferencja prasowa Jerzego Janowicza – pokaz braku przygotowania

Co jest najważniejsze podczas konferencji prasowej? Dla dziennikarzy – zdobycie informacji. Dla bohatera – przekazanie właściwego (z jego punktu widzenia) komunikatu. Co zaszło podczas konferencji po meczu Jerzego Janowicza? Nic z powyższych.
[more]
Żadne z założeń konferencji prasowej nie zostały zrealizowane. W zasadzie zastanawiam się, po co została zorganizowana. Jej bohater bardzo wyraźnie dał wszystkim odczuć, że nie ma ochoty z nikim rozmawiać. Komunikował to mową ciała i zaangażowaniem w dyskusję. W zasadzie nie wiem, co mogli zacytować dziennikarze, bo z ust sportowca padały jedynie szczątkowe wypowiedzi.
Zastanówmy się, co można było zrobić? Generalnie warto jest zorganizować konferencję prasową w takiej sytuacji, aby móc przekazać informacje, a nie skazywać media na domysły i własne interpretacje.

Ale konferencja to nie żywioł! Można ją zorganizować. Nawet trzeba.

Można było przecież ustalić konkretne zasady konferencji – kilka konkretnych pytań, oświadczenie na koniec. I wytłumaczyć, że pan Janowicz jest wyczerpany i prosi o wyrozumiałość. Takie słowa z jego ust na pewno spowodowałyby diametralnie inny odbiór. A tak – ze strony uczestników czuć było jedynie zażenowanie.
zobaczcie sami

MA


Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';