Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Marketing emocji

Tym, co dzisiaj króluje w komunikacji z konsumentami, jest opowiadanie historii. Jednak nie o fabułę do końca chodzi, a o zaangażowanie emocjonalne. Ten tzw. content marketing to budowanie treści, które angażują, emocjonują i wzywają do podjęcia dyskusji. Świetnie!
[more]
Jest jednak (jak zawsze) druga strona medalu, czyli „uważaj, na konsumentów, bo mogą powiedzieć Ci prawdę”. Dlatego akcje, mające na celu angażowanie klientów muszą być perfekcyjnie zaplanowane i przemyślane pod wieloma względami.
Do tego typu akcji nie przygotował się McDonalds, uruchamiając #McDStories. Zabawa polegała na tym, że McDonalds zachęcał do publikowania historii z McDonaldem w tle pod profilem twitterowym. Możecie sobie wyobrazić, jakie historie zaczęły się pojawiać. Dzisiaj niewiele z akcji już zostało, ale gdzieniegdzie w sieci zachowały się ciągnące się po horyzont złośliwe komentarze. Pozytywnych próżno szukać.
Innym przykładem storytellingu marek jest serial „The Hire”, wyprodukowany przez BMW. Jeśli autorom chodziło o lifting wizerunku marki, to strzelili w dziesiątkę. Serial fajnie się ogląda, a z tyłu głowy wcale nie majaczy myśl o tym, że to film reklamowy. Angażuje, utożsamia konsumenta z marką, konsument chce więcej. Tak ma być!
Dzisiaj nie mówimy już o ROI, o zwrocie z inwestycji. W jego miejsce wpisało się nowe pojęcie – ROR, czyli zwrot z relacji. Marki, które to zrozumiały, spijają śmietankę.


Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';