Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Międzynarodowe Targi Poznańskie – dziękujemy!

Jedenaście imprez targowych, konferencji i spotkań branżowych oraz współpraca redakcyjna z czterema magazynami branżowymi – oto efekt siedmiu miesięcy współpracy.[more] 
 
Z początkiem roku podpisaliśmy umowę partnerską z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, na mocy której staliśmy ekspertami MTP w zakresie szeroko pojętego marketingu i PR. Od tego czasu Poznań stał się niemal drugim domem MO i MA, a przedstawiciele MTP partnerami biznesowymi i znajomymi zarazem. 
 
Wśród imprez, w których mieliśmy swój udział merytoryczny znalazły się te międzynarodowe, jak POLAGRA TECH i takie, które promowały polskich liderów, jak GARDENIA BUSINESS CLUB. Każdy wykład czy warsztat był odpowiedzią na realne problemy danej branży i zawierał aktualne badania rynkowe oraz polskie i międzynarodowe trendy marketingowe ujęte w tematy:
·     SALMED –  „Komunikacja marketingowa placówki służby zdrowia”,
·     MOTOR SHOW/ TTM – „Znana marka – silny partner. Jak zbudować silną markę by stać się partnerem wybieranym przez największych”,
·     BUDMA – „Budowa marki i planowanie komunikacji marketingowej”, 
·     GARDENIA – „Jak marketing wspiera sprzedaż w branży ogrodniczej”
·      GARDENIA BUSINESS CLUB – „Leadership vs management w praktyce sprzedaży”
·     POLAGRA FOOD – „Nowe standardy obsługi klienta” oraz „Strategia komunikacji dla marki własnej”,
·     FIT EXPO – „Komunikacja marketingowa i mapa doświadczeń klienta w branży fitness”,
·     FUNERAL FORUM – wykład i warsztat nt. fizycznych elementów obsługi klienta i kreowania jego doświadczeń na bazie customer journey map.
·     TARGI MODY – „Marka osobista a marka handlowa”
·     POLAGRA GASTRO – „Personal branding” oraz „Sukces osobisty szefa kuchni, a marka handlowa restauracji”
·     POLAGRA TECH – „Budowa marki i planowanie komunikacji marketingowej w branży piekarskiej i cukierniczej”?
 
To był rok, który jak nigdy, umocnił w nas przekonaniu o tym, jak wiele doświadczeń już zgromadziliśmy w MOMA i o jak wielu różnorodnych case’ach możemy mówić.
Ten rok pokazał też, jak elastyczny jest proces planowania i to, jak rozległe są nasze zespołowe kompetencje pozwalające na szybkie rozpoznanie branży oraz trafne wnioski i propozycje rozwiązań marketingowych. 
 
Zakończyliśmy naszą współpracę z poczuciem bardzo dobrze spełnionego obowiązku, ale też satysfakcją zetknięcia się z trudnymi branżami i case’ami oraz wyjścia z tych spotkań z tarczą. 
Bardzo dziękujemy całemu zespołowi Międzynarodowych Targów Poznańskich!


Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';