Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Szkolenia, warsztaty, wykłady

Jako wieloletni praktycy w zakresie szeroko pojętego marketingu i public relations wspieramy klientów swoją wiedzą i doświadczeniem.

Cel szkoleń i przykładowe tematy:

edukacja: nowoczesne narzędzia marketingowe, planowanie marketingowe, strategia marketingowa, budowanie marki oraz budowanie marki osobistej

polepszenie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa: budowanie zespołów, współpraca między zespołami ze szczególnym uwzględnieniem budowania efektu synergii pomiędzy działem marketingu i działem sprzedaży (metody szkoleniowo-coachingowe)

wzrost jakości obsługi klienta wizerunku marki: audyt metodą mistery client, budowanie map doświadczeń klienta z marką, szkolenia z obsługa klienta (w tym rozmowy telefoniczne, budowa systemu reklamacji)

zwiększenie efektywności pracy: warsztatowe wypracowanie procedur i manuali dla określonego odcinka organizacji

– strategia marketingowa: autorskie warsztaty MARKETING SMART mające na celu wypracowanie planu marketingowego z dużą dawką praktycznej wiedzy, pozwalającej na jego realizację we własnym zakresie oraz samodzielne przygotowanie podobnej strategii w przyszłości

Agencja Marketingowa MOMA

–    wieloletni praktycy w zakresie marketingu strategicznego i public relations
–    setki case study na bazie kilkudziesięciu klientów różnych branż
–    kompetencje i doświadczenie dydaktyczne (trenerskie i coachingowe)
–    szkolenia poprzedzone: badaniem potrzeb, analizy branży i rynku (w tym konkurencji oraz wizerunku w sieci), wywiadami z przedstawicielami grup docelowych (w zależności od tematu)

Zapytaj o przykładowe programy szkoleniowe i możliwości dofinansowania


Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';