Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

MMnews

Ekspertki z agencji MOMA trenerami w Akademii Pani Spinki
Strategia i plan działania potrzebne są w każdej branży i w każdym zawodzie. Nie inaczej jest w przypadku firm zajmujących się organizacją i koordynacją ślubów – dlatego też we współpracy z Agencją Spinki będziemy im przybliżać i wyjaśniać zawiłości kwestii marketingowych.
Każdy biznes musi działać strategicznie!
Zanim social media stały się oficjalnym kanałem komunikacji sfery biznesowej, a promocja w internecie ograniczała się do strony www o charakterze wizytówki, prowadzenie działań marketingowych wydawało się stosunkowo proste.
9 aspektów sesji biznesowej
Jeszcze kilka lat temu sesja biznesowa była produktem dla członków zarządu, polityków i wszystkich osób, które reprezentowały podmioty publiczne w mediach tradycyjnych. Dziś w dobie internetu i social media, jeśli jesteś aktywny zawodowo jesteś twarzą marki, którą reprezentujesz. Co więcej - nie tylko twarzą.
Funeral Forum 2017
Mało króta branża, tak jak branża funeralna, potrzebuje zupełnie nowego spojrzenia: na potrzeby klientów oraz oferty poszczególnych zakładów. W nienajlepszym świetle zazwyczaj ukazywany jest też wizerunek branży, kojarzącej się z nieetycznymi posunięciami, obsługą klienta nie z tej epoki i brakiem działań komunikacyjnych.
Wiralowa akcja społeczna - #MIsieCHCE!
Znasz akcję MIsieCHCE? To motywacyjny projekt, w którego centrum są cztery szydełkowe miśki, robiące wiele dobrego zarówno dla tych, z którymi spędzają czas, jak i dla finalnych beneficjentów akcji – Fundacji Wspólnoty Burego Misia.

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';