Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

MMnews

Nowej marce na Śląsku mówimy Wellcome!
Wellcome Home wybrało agencję do obsługi komunikacyjnej.  Jest nią MOMA! Wspólne działania rozpoczęły się już w czerwcu od research’ów i przygotowań do warsztatów strategicznych. Te z kolei odbyły się z początkiem lipca i zaowocowały strategią komunikacji marki. Teraz czas na wprowadzenie marki na rynek!
Arena Gliwice w gronie klientów MOMA
Intensywne trzy miesiące, które są za nami, zaowocowały bardzo efektownym rozpoczęciem współpracy z Areną Gliwice. Kilka eventów, kilkadziesiąt redakcji i godziny rozmów i ustaleń. Od kwietnia MOMA oficjalnie czuwa nad komunikacją Areny Gliwice.
Start-up 3FlowSolutions w gronie klientów MOMA

Opracowanie strategii komunikacji i wprowadzenie marki na rynek, a także obsługa 360 stopni – oto zakres działań agencji MOMA na rzecz marki 3FlowSolutions, producenta suplementów diety dla kobiet – slim#FLOW.
MOMA w służbie dobrego wizerunku placówek służby zdrowia
Już w czwartek w halach Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczynają się targi SALMED. Uczestniczyć w nich będzie również Agencja Marketingowa MOMA – Monika Śleziońska poprowadzi wykład z zakresu skutecznej komunikacji marketingowej placówek służby zdrowia.
Co łączy ogrodnictwo i modę? Konieczność działania strategicznego!

Imprezy targowe ‘Targi mody’ i ‘Gardenia’ Międzynarodowych Targów Poznańskich gromadzą każdego roku tysiące odwiedzających. Duża część gości targowych miała okazję uczestniczyć w wykładach, prowadzonych przez ekspertów agencji MOMA – Monikę Śleziońską i Martę Cała-Sturzbecher.

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';