Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

MMnews

Każdy biznes musi działać strategicznie!
Zanim social media stały się oficjalnym kanałem komunikacji sfery biznesowej, a promocja w internecie ograniczała się do strony www o charakterze wizytówki, prowadzenie działań marketingowych wydawało się stosunkowo proste.
9 aspektów sesji biznesowej
Jeszcze kilka lat temu sesja biznesowa była produktem dla członków zarządu, polityków i wszystkich osób, które reprezentowały podmioty publiczne w mediach tradycyjnych. Dziś w dobie internetu i social media, jeśli jesteś aktywny zawodowo jesteś twarzą marki, którą reprezentujesz. Co więcej - nie tylko twarzą.
Funeral Forum 2017
Mało króta branża, tak jak branża funeralna, potrzebuje zupełnie nowego spojrzenia: na potrzeby klientów oraz oferty poszczególnych zakładów. W nienajlepszym świetle zazwyczaj ukazywany jest też wizerunek branży, kojarzącej się z nieetycznymi posunięciami, obsługą klienta nie z tej epoki i brakiem działań komunikacyjnych.
Wiralowa akcja społeczna - #MIsieCHCE!
Znasz akcję MIsieCHCE? To motywacyjny projekt, w którego centrum są cztery szydełkowe miśki, robiące wiele dobrego zarówno dla tych, z którymi spędzają czas, jak i dla finalnych beneficjentów akcji – Fundacji Wspólnoty Burego Misia.
Rebranding – czy i kiedy warto zmienić system identyfikacji wizualnej
Mamy to! Nowe logo agencji MOMA zostało przyjęte i oficjalnie opublikowane. Bardzo nas to cieszy, bo praca dla nas samych to jedno z najtrudniejszych zadań – trudno złapać dystans i podjąć decyzję. To także okazja, żeby przyjrzeć się bliżej tematowi rebrandingu: kiedy warto się go podjąć i co, dzięki temu, można zyskać, a co stracić.
Program ‘Sternik’, czyli kierunek na marketing
Kilka tygodni temu zakończyliśmy projekt ‘Sternik’, realizowany we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. W ramach projektu do naszego zespołu na kilka miesięcy dołączyły trzy studentki – Ola, Sandra i Sandra :-) Kreatywne, pełne zapału i pomysłów dziewczyny wniosły dużo pracy i energii do projektów, które im powierzyliśmy.
MOMA, dlaczego marketing funeralny?
Temat marketingu branży funeralnej niejako wpadł sam do naszej agencji marketingowej MOMA w postaci zapytania od jednego z największych zakładów pogrzebowych w Polsce. A jak już się zadomowił, to postanowiliśmy go zgłębić bardziej niż obligowała nas do tego umowa.

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';