AGENCJA MARKETINGOWA MOMA

MMNews

23 Październik 2018
Nowy klient MOMA i nowe wyzwania. Czyli to, co lubimy najbardziej!

Nie zawsze możemy pochwalić się nowymi, podpisanymi kontraktami. Chociaż często aż trudno nam się powstrzymać ;D Jednak ustalenia z naszymi partnerami dotyczą także ochrony ich tajemnic, planów i strategii, dlatego zobowiązanie do dyskrecji jest najważniejsze i nie ma od niego...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marketing funeralny a inwestycja w wizerunek. Nowa Omega już dostępna

Nowa Omega już na rynku, a w niej artykuł Marty poświęcony tematyce działań wizerunkowych w branży funeralnej. Branża pogrzebowa w Polsce ma się dobrze. Próg wejścia do branży jest dzisiaj stosunkowo niewysoki, a zakłady powstają jeden po drugim i mimo tego nie narzekają na brak...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Wyjątkowe kobiety w RIG Katowice – Pierwiastek K!

Inspirujące kobiety i ich inspirujące historie ich biznesów, dyskusje w kuluarach, porady urodowe i degustacje pyszności od Planety Smaku i Catering Arts. To właśnie Pierwiastek K! w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach. Pierwiastek K! to spotkanie mające na celu integrację kobiet...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Eurowizja Junior w Arenie Gliwice

Mamy to! Hala Arena Gliwice będzie w tym roku gospodarzem Eurowizji Junior, a MOMA będzie relacjonować dla was przygotowania i przebieg tej niezwykłej imprezy. Eurowizja Junior to dziecięca wersja największego, najbardziej widowiskowego i najbardziej znanego konkursu piosenki na świecie....

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Promocja rewitalizacji miasta – czy potrzebna?

Przy okazji tworzenia podręcznika promocji rewitalizacji wiele rozmawialiśmy nt. tego, czy włączanie mieszkańców w te procesy jest ważne i dlaczego oraz czy promocja prowadzonych działań jest potrzebna.[more] Z naszych rozmów udało się wyciągnąć wnioski, które możecie poznać w...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA autorem podręcznika!

Duma nas rozpiera! Podręcznik promocji rewitalizacji i zarazem pilotażowego projektu, realizowanego w Bytomiu jest już w naszych rękach![more]Pracowaliśmy nad nim kilka miesięcy. To było niełatwe zadanie! Koncepcja, układ i wreszcie treści - oto kamienie milowe naszej pracy. Ale było...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA na Uniwersytecie Ekonomicznym

Obcohdzy Śląskiego Tygodnia Przedsiębiorczości rozpoczął Dzień Biznesu w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. MOMA miała okazję być jego częścią.[more]O byciu przediśebiorczym, o trudach event marketingu, ale przede wszystkim o blaskach tego zawodu uczestnikom Dnia Biznesu...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Międzynarodowe Targi Poznańskie – dziękujemy!

Jedenaście imprez targowych, konferencji i spotkań branżowych oraz współpraca redakcyjna z czterema magazynami branżowymi – oto efekt siedmiu miesięcy współpracy.[more]  Z początkiem roku podpisaliśmy umowę partnerską z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, na mocy...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Standardy obsługi a dzisiejszy klient

Obecnie firmy coraz rzadziej konkurują produktami lub usługami. W niemal  każdej branży obserwujemy też zrównanie cen towarów i usług o podobnej jakości. Zatem na jakiej podstawie firmy budują dziś przewagę konkurencyjną? [more] To, czym dziś konkurują marki, to...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Ewa De Luca i MOMA – współpraca z rozmachem

Pani Ewa De Luca znalazła naszą agencję w sieci i zdacydowała, że chce z nami pracować. My po pierwszej rozmowie też byłyśmy już do tego przekonane. I tak z dumą stałyśmy się wykonawcą strategii budowania marki osobistej Ewa De Luca.[more]Zanim jednak powstała strategia,...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Nowy MOMAK w zespole!

Do zespołu MOMA dołączyła Patrycja Sopalska, obejmując stanowisko Head of PR. Tym samym została w agencji głównym specjalistą ds. relacji medialnych. [more]Patrycja prowadzi obsługę komunikacyjną Areny Gliwice we współpracy z Martą.  Do MOMY Patrycja przeszła z Grupy...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
3flow Solutions

Dla nowej marki suplementów diety 3FlowSolusions MOMA opracowała strategię wprowadzenia marki na rynek polski. Realizowała postanowienia planu marketingowego, między innymi zalanowała i przygotowała cały proces automatyzacji (Sales Manago) oraz komunikacji w procesie zakupu,...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Sieć sklepów STOKROTKA

Dla sieci 450 sklepów STOKROTKA Agencja Marketingowa MOMA opracowała strategię STANDARÓW OBSŁUGI KLIENTA z uwzględnieniem narzędzi wspierających sprzedaż i elementy motywacji pracowników.  W ramach projektu wykonano między innymi:• Badania TK• Benchmark• Warsztaty...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Nowej marce na Śląsku mówimy Wellcome!

Wellcome Home wybrało agencję do obsługi komunikacyjnej.  Jest nią MOMA! Wspólne działania rozpoczęły się już w czerwcu od research’ów i przygotowań do warsztatów strategicznych. Te z kolei odbyły się z początkiem lipca i zaowocowały strategią komunikacji marki. Teraz...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Arena Gliwice w gronie klientów MOMA

Intensywne trzy miesiące, które są za nami, zaowocowały bardzo efektownym rozpoczęciem współpracy z Areną Gliwice. Kilka eventów, kilkadziesiąt redakcji i godziny rozmów i ustaleń. Od kwietnia MOMA oficjalnie czuwa nad komunikacją Areny Gliwice.[more]Arena Gliwice rozpoczęła...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Start-up 3FlowSolutions w gronie klientów MOMA

Opracowanie strategii komunikacji i wprowadzenie marki na rynek, a także obsługa 360 stopni – oto zakres działań agencji MOMA na rzecz marki 3FlowSolutions, producenta suplementów diety dla kobiet – slim#FLOW.[more]E-commers to najszybciej rozwijająca się gałąź rynku w Polsce. W tym...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marki własne sieci i standardy obsługi. Agencja marketingowa MOMA na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD.

Jaką strategię przyjąć, wprowadzając do sieci markę własną? Czy w ogóle jest to dobry kierunek? A jak dzisiaj zaplanować i wdrożyć standardy obsługi klientów? Na te i inne pytania odpowie Monika Śleziońska podczas dwóch wykładów w ramach kolejnej edycji Międzynarodowych Targów...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
W służbie standardom. Exbis we współpracy z MOMA partnerami sieci Stokrotka

Łączenie sił, uzupełnianie kompetencji i wiedza płynąca z różnych doświadczeń – oto siła partnerstwa, jakie nawiązaliśmy z firmą doradczą Exbis. Od kilku lat trwa nasza współpraca na różnych polach. W tym roku zaowocowała wspólnie realizowanym projektem dla sieci...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA w służbie dobrego wizerunku placówek służby zdrowia

Już w czwartek w halach Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczynają się targi SALMED. Uczestniczyć w nich będzie również Agencja Marketingowa MOMA – Monika Śleziońska poprowadzi wykład z zakresu skutecznej komunikacji marketingowej placówek służby...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Co łączy ogrodnictwo i modę? Konieczność działania strategicznego!

Imprezy targowe ‘Targi mody’ i ‘Gardenia’ Międzynarodowych Targów Poznańskich gromadzą każdego roku tysiące odwiedzających. Duża część gości targowych miała okazję uczestniczyć w wykładach, prowadzonych przez ekspertów agencji MOMA – Monikę Śleziońską i Martę...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
BUDowanie MArki – czyli wszystko o komunikacji marketingowej w branży budowlanej

W ramach współpracy Agencji Marketingowej MOMA z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi MA wystąpiła w roli prelegenta na jednym z największych w Europie spotkań przedstawicieli handlu, architektów, wykonawców i inwestorów – Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA partnerem Międzynarodowych Targów Poznańskich

Nowy Rok rozpoczynamy z nowym partnerem u boku – Agencja Marketingowa MOMA rozpoczyna współpracę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi![more]Niewiele jest miejsc w Polsce, do których przybywają przedstawiciele biznesu z całego świata i z różnych branż. Ale jednym z nich na pewno jest...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Ekspertki z agencji MOMA trenerami w Akademii Pani Spinki

Strategia i plan działania potrzebne są w każdej branży i w każdym zawodzie. Nie inaczej jest w przypadku firm zajmujących się organizacją i koordynacją ślubów – dlatego też we współpracy z Agencją Spinki będziemy im przybliżać i wyjaśniać zawiłości kwestii...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Wizerunek outsourcingu sił sprzedaży w Polsce – raport branżowy Grupy NDG

Koniec roku to czas podsumowań. Kilka dni temu został opublikowany raport branżowy "Wizerunek outsourcingu sił sprzedaży w Polsce" autorstwa naszego klienta - Grupy NDG.[more]Grupa NDG to eksperci w outsourcingu sił sprzedaży. Działają w branży od blisko 19 lat - dziś swoje...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Każdy biznes musi działać strategicznie!

Zanim social media stały się oficjalnym kanałem komunikacji sfery biznesowej, a promocja w internecie ograniczała się do strony www o charakterze wizytówki, prowadzenie działań marketingowych wydawało się stosunkowo proste. [more]Do dyspozycji mieliśmy głównie kosztowną reklamę w...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Szkolenia, warsztaty, wykłady

Jako wieloletni praktycy w zakresie szeroko pojętego marketingu i public relations wspieramy klientów swoją wiedzą i doświadczeniem. Cel szkoleń i przykładowe tematy: - edukacja: nowoczesne narzędzia marketingowe, planowanie marketingowe, strategia marketingowa, budowanie marki oraz...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Funeral Forum 2017

Mało króta branża, tak jak branża funeralna, potrzebuje zupełnie nowego spojrzenia: na potrzeby klientów oraz oferty poszczególnych zakładów. W nienajlepszym świetle zazwyczaj ukazywany jest też wizerunek branży, kojarzącej się z nieetycznymi posunięciami, obsługą klienta nie z tej...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marketing automation, czyli narzędzia wspierające aktywną sprzedaż i komunikację z klientami

W nowej szkole marketingu często można było usłyszeć: Content is king. Jednak najnowsza teoria nieco modyfikuje to stwierdzenie i dowodzi, że treść króluje, ale tylko wtedy, gdy jest dostarczona do właściwej osoby w odpowiednim czasie. A tego można dokonać za pomocą marketing...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Centrum Handlowe Plejada Sosnowiec

Agencja Marketingowa MOMA wspiera akcje marketingowe CH Plejada Sosnowiec poprzez działania komunikacyjne i organizację eventów, realizowanych na terenie...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Rebranding – czy i kiedy warto zmienić system identyfikacji wizualnej

Mamy to! Nowe logo agencji MOMA zostało przyjęte i oficjalnie opublikowane. Bardzo nas to cieszy, bo praca dla nas samych to jedno z najtrudniejszych zadań – trudno złapać dystans i podjąć decyzję. To także okazja, żeby przyjrzeć się bliżej tematowi rebrandingu: kiedy warto się go...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
#MobileSilesia7 – było jak zawsze: merytorycznie i inspirująco

Jeśli ktoś nie bierze udziału w spotkaniach nt. mobilu organizowanych przez SMSAPI, bo boi się, że niezrozumienie śląskiej godki uniemożliwi zrozumienie wykładów… jest w ogromnym błędzie. MobileSilesia nie zrozumie ten, kto na co dzień stroni od e-narzędzi. Na tej konferencji...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Szkolenia – trendy, przewidywania i oczekiwania

Rozmowa z dr Iwoną Napłoszek z firmy szkoleniowej Exbis.[more]Z racji naszego stałego kontaktu z rynkiem i wielu lat doświadczeń pracy z różnymi branżami, często jesteśmy zapraszani w roli trenerów do poprowadzenia wykładów lub szkoleń z tematyki marketingowej. Są to dla nas bardzo...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA, dlaczego marketing funeralny?

Temat marketingu branży funeralnej niejako wpadł sam do naszej agencji marketingowej MOMA w postaci zapytania od jednego z największych zakładów pogrzebowych w Polsce. A jak już się zadomowił, to postanowiliśmy go zgłębić bardziej niż obligowała nas do tego umowa.[more]Skłoniła nas...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Outsourcing usług marketingowych – Twój zewnętrzny dział marketingu

Outsourcing oznacza przekazanie zewnętrznemu podmiotowi wybranych zadań, dotychczas realizowanych wewnątrz firmy. Takie rozwiązanie pozwala na łatwiejsze i szybsze osiągnięcie pozycji na rynku i… na sukces! Dziś omawiamy, jak funkcjonuje outsourcing w przypadku działań z zakresu...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Necroexpo 2017 – targi branży funeralnej a marketing usług pogrzebowych

Pierwszy weekend czerwca MO i MA spędziły w Kielcach. Ale nie z zamiłowania do podróży, a z racji naszej specjalizacji w marketingu usług pogrzebowych. Agencja marketingowa MOMA została zaproszona przez organizatora targów Necroexpo, największych targów branży pogrzebowej w Polsce, do...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA na targach NECROEXPO

Przez najbliższe dni (2-4 czerwca) MO i MA będzie można spotkać w Kielcach podczas VII Międzynarodowych Targów Branży Pogrzebowej i Cmentarnej NECROEXPO. Są to największe tego typu targi w Polsce.[more]Dziś i jutro w godzinach od 10:30 do 12:00 poprowadzą wykład "Marketing w branży...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Pakiet na start

(nie tylko dla start-up’ów)Narodziny nowej marki są jak narodziny dziecka. Zanim zacznie się komunikować, musi zyskać swoją tożsamość.W ramach pakietu na start opracowujemy strategię marki, określamy jej przewagę konkurencyjną, wyznaczamy segmenty klientów i opracowujemy persony,...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marketing wewnętrzny – czarna dziura marketingu

Strategia marketingowa opracowana, komunikacja z klientami przygotowana cel-pal! Nie - wróć! A czy pracownicy są przygotowani na zmianę?  Czy jak zadzwoni telefon z reklamy, którą pięknie wykreowaliśmy odpowiedzą zgodnie z zaplanowaną komunikacją? Brak marketingu wewnętrznego to...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
PROIZO

PRO IZO S.A. - materiały izolacyjne przeciwpożarowe dla rafineriiOpracowanie strategii wprowadzenia produktu na rynek oraz narzędzi komunikacji.Produkcja materiałów promocyjnych w tym.: materiałów sprzedażowych oraz strony www (zobacz stronę). Przygotowanie do spotkań handowych i...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Max-Fliz

Dla marki Max-Fliz agencja marketingowa MOMA opracowała strategię komunikacji dla rynku lokalnego (Śląsk) – problemem klienta był brak efektywności metod marketingowych przeniesionych z rynku krakowskiego.   Ustalone zostały hasła przewodnie uwzględniające zarówno profil klienta...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Strategia marketingowa raz!

Zdarza się, że nawet niemałe marki zwracają się do naszej agencji marketingowej z zapytaniem o ofertę, której częścią ma być już gotowy plan marketingowy wraz z budżetem. Chcą na wstępie dokładnie wiedzieć, co będziemy robić i za ile. To naturalne. I...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marketingowe wsparcie procesu obsługi klienta cz.1

Proces obsługi klienta bywa wielowątkowy, realizowany przez pracowników z kilku działów i trudny do zaudytowania. Bywa też trudny do modyfikacji, m.in. w sytuacji, w której niektórzy pracownicy przedsiębiorstwa pracują w nim ponad 30 lat. Tak też jest u jednego z naszych klientów. Jak...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MPUK – Usługi Pogrzebowe

We wrześniu 2016 roku agencja MOMA objęła kompleksową opieką marketingową Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o., najstarsze na terenie Warszawy przedsiębiorstwo pogrzebowe z 12 punktami usługowymi.   W ramach współpracy powstała strategia, mająca na celu...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
IPB Decoration

Dla firmy IPB Decoration – producenta i eksportera dekoracji i iluminacji świetlnych -  agencja MOMA opracowała strategię komunikacji na 2016 rok oraz pełni rolę wykonawcy zapisanego w strategii planu.   W ramach umowy została zaprojektowana Księga Identyfikacji Wizualnej,...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Kontrola nad wizerunkiem publicznym

Wizerunek publiczny to obraz osoby lub instytucji w przestrzeni publicznej. Czyli pierwsze skojarzenie, które przychodzi na myśl w kontakcie z Tobą lub Twoją firmą. Często decyduje o tym, czy potencjalny partner zechce nawiązać relacje. Wobec tego to także coś, o co warto...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Relacje na pierwszym miejscu, czyli słowo o customer experience

Masz doskonałe składniki: świeże i aromatyczne pomidory, kremową śmietanę oraz pachnące liście bazylii. Przygotowujesz je, odpowiednio łączysz i doprawiasz. Twój dom wypełnia cudowny zapach, który wabi sąsiadów. Jednak co z tego? Przecież nie lubisz pomidorówki. [more] Potrawa z...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
DAGMA płytki łazienki

Zarząd Dagma Płytki Łazienki powołał agencję marketingową MOMA do stworzenia strategii otwarcia nowego salonu oraz wejścia na rynek z nowym produktem – płytkami w dużym formacie. W ramach strategii opracowano nazwę salonu, identyfikację wizualną oraz zaprojektowano kampanię...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Nowy format współpracy – DAGMA płytki łazienki

DAGMA Sp. z o.o. na polskim rynku prosperuje już od 29 lat. Działalność firmy obejmuje trzy obszary: dystrybucję rozwiązań bezpieczeństwa IT, szkolenia i najem pomieszczeń konferencyjnych oraz dystrybucję ceramiki budowlanej i wyposażenia łazienek.[more]DAGMA płytki łazienki od...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Outsourcing działań marketingowych od zaraz!

Coraz więcej firm odczuwa potrzebę profesjonalnego działania na polu komunikacji z otoczeniem. Co więcej - coraz większa ilosć przedsiębiorstw docenia formę (współ)działania, jaką jest outsorcing. Nas to cieszy, bo na bazie powyższych doswiadczeń do klientów agencji marketingowej...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Akademia Jazdy CARGO

Akademia Jazdy CARGO jest marką Grupy CARGO. To nowoczesny autodrom, ośrodek szkolenia kierowców oraz miejsce, w którym organizowane są eventy (głównie motoryzacyjne).Z okazji otwarcia został zorganizowany brifing dla mediów oraz wizyta studyjna dla klientów biznesowych.[galeria:102]W...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Druga edycja konferencji Key-Words

Agencja marketingowa MOMA zaprasza na kolejną edycję konferencji marketingowej dla przedsiębiorców Key-Words. [more]Druga edycja jest bogatsza o piątego prelegenta (Marcin Janowski z SpacePR). W organizację zbliżającego się wydarzenia dużo wniosły wnioski z ankiet wśród...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Otwarcie Akademii Jazdy CARGO

Akademia Jazdy CARGO - jedyny na Śląsku Ośdorek Doskonalenia Techniki Jazdy, nowoczesny autodrom, oferujący pełen zakres usług dla kierowców indywidualnych i zawodowych... OTWARTY! To, na co agencja marketingowa MOMA pracowała przez ostatnie kilkia tygodni wraz z całym zspołem Grupy CARGO...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Zespół MOMA życzy Wesołych Świąt!

Naszym drogim Klientom, Partnerom i Przyjaciołom życzymy radosnych i spokojnych Świąt...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Konferencja marketingowa Key Words

W lutym odbyła się pierwsza konferencja marketingowa „Key-Words”. Agencja marketingowa MOMA – we współpracy z agencją Silence – zaprosiła śląskich przedsiębiorców do Muzeum Śląskiego na merytoryczne spotkanie, poświęcone zagadnieniom związanym z szeroko pojętym marketingiem...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Międzykulturowe inspiracje

Podróże kształcą – wiedzą o tym już nawet małe dzieci, kiedy odkrywają, że popołudniowe lekcje języka obcego nie są wymysłem rodziców z przerostem ambicji. Czym zatem są? Są kluczem, który otwiera wiele drzwi do świata komunikacji międzyludzkiej. [more] Podróże to...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
4COM

Spółka 4COM w 2015 roku obchodziła 15-lecie działalności. Współpraca z MOMA zaowocowała utworzeniem (pierwszej w historii firmy) strategii komunikacji, realizowanej przez naszą agencję w bieżącym roku. W ramach działań zorganizowaliśmy także urodzinowy bankiet, podczas którego...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Grupa CARGO

Grupa CARGO to firma, działająca na polu szkoleń transportowych i zawodowych, oferująca wsparcie doradcze dla firm, a także organizację eventów motoryzacyjnych. MOMA świadczy dla CARGO usługi marketingowe, pełniąc rolę zewnętrznego działu. Marta Cała-Sturzbecher jest rzecznikiem...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Narzędzia marketingowe 2016

Styczeń  to moment prezentacji strategii marketingowej na 2016 rok przed Zarządami. Galopujące zmiany w obszarze marketingu, jakie obserwowaliśmy i jakich doświadczaliśmy w 2015 roku, stanowczo zmieniły podejście do planowania marketingowego.[more]Każda odwiedzona przez nas...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Na świąteczny czas i Nowy Rok MOMA życzy…

Każdy moment jest dobry by dbać o relacje, a okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku, to szczególna okazja na spotkania, podsumownia, podziękowania i życzenia.[more]W świątecznym nastroju MOMA dziękuje wszystkim Klientom za zaufanie, współpracownikom, grafikom i dostawcom za...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Strategiczny koniec roku

Mówią, że najlepszym momentem na zmiany, planowanie i "nowe otwarcie" jest początek Nowego Roku. Dla klientów agencji marketingowej MOMA takim momentem jest... grudzień. Plany, harmonogramy i budżetowanie to żywioł tego zimowego miesiąca. Bo wspólnie wychodzimy z założenia, że lepiej...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Event marketing – dobra zabawa przy okazji

Skończyły się czasy, kiedy eventy służyły jedynie dobrej zabawie. Pamiętam, że kilka lat temu, kiedy klient zwracał się do agencji, event realizowany był w oderwaniu od celów przedsiębiorstwa i jego strategii. W zasadzie czasem oderwany był też od zdrowego rozsądku. Ale nie o tym...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Noc reklamożerców. Wszystko wskazuje na to, że światem rządzi absurd.

To, że każda reklama jest skierowana do określonego rynku docelowego, było słychać na sali. Kiedy podczas emisji danego spotu trzęsły się ze śmiechu wybrane fotele, inne zastygały nieruchomo lub słychać było odgłosy dezaprobaty. Podczas innych z kolei role się odwracały. Dużej...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Przekręcili nazwisko? To świetnie!

Oczywistym jest, że trzeba prowadzić monitoring mediów, żeby wiedzieć, co i jak mówią o marce. Dobrze, jeśli zawsze mówią dobrze. Bywa, że mówią źle i wówczas mamy do czynienia z kryzysem, wobec którego należy podjąć zdecydowane działania. A jeśli mówią dobrze, ale...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA powiększa się o kolejnego specjalistę!

Do zespołu MOMA dołącza kolejny specjalista. Anna Urbańczyk zajmuje stanowisko copywritera w agencji marketingowej MOMA i będzie odpowiedzialna za kreację tekstów. Wesprze tym samym działania we wszystkich naszych projektach. [more]Pomimo tego, że Ania zakończyła studia na Wydziale...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
PR-owa rozgrywka vs PR-owe samobójstwo

Wystąpienie przed kamerą, choć z pozoru nie wydaje się niczym trudnym, nie należy do rzeczy łatwych. A już na pewno nie dla każdego. I traktowane jako kanał komunikacji z grupami docelowymi (także z wyborcami!) musi być stosowane z pełną świadomością i profesjonalizmem. Nie każdy...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA z Grupą CARGO Sp. z o.o.

Nadeszła jesień, robi się coraz chłodniej… ale w MOMA wciąż gorąca atmosfera! Właśnie rozpoczynamy przygodę z kolejnym klientem, tym razem z branży transportowo-edukacyjnej.[more]Grupa CARGO oferuje wszystko, czego potrzebują kierowcy: kursy i szkolenia, możliwość doskonalenia...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Strategia marketingowa a praktyka

Skuteczne narzędzie zwiększania zysków kontra dzieło sztuki do szuflady.Nawet najciekawsze kreacje i najdroższe narzędzia marketingu czy PR nie przyniosą spodziewanych efektów, jeśli zaplanowane kierunki zmian nie zostaną wdrożone wewnątrz przedsiębiorstwa; w szczególności dotyczy to...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA wita Artura na pokładzie!

Do zespołu MOMA dołączył Artur Koclęga. W agencji będzie odpowiedzialny za koordynację projektów i produkcji, związanych z realizacją strategii obsługiwanych marek.[more]Artur Koclęga swoje doświadczenie zawodowe zgromadził pracując m.in. w TVP Katowice i agencjach Formind i...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Parzenie kawy, kserowanie i praca w agencji marketingowej

 Zwykle posługujemy się referencjami, pochodzącymi od klientów. Dzisiaj sytuacja odwrócona, ale tak nas mile zaskoczyło to, co napisała Żaneta, nasza stażystka, że chcemy się tym z Wami podzielić.[more]„Zawsze wyobrażałam sobie praktykę jako fachowe parzenie kawy, ekspresowe...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA z RCU Sp. z o.o.

Lato, latem, a u sas pracy przybywa. Rozpoczęliśmy właśnie audyt w spółce RCU, jednym z największych brokerów ubezpieczeniowych w Polsce (64 agencje na terenie całej Polski).[more]Etap ten zakończymy dłuofalową strategią komunikacji marki oraz realizacją planowanych działań. Zgodnie...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Konferencja prasowa Jerzego Janowicza – pokaz braku przygotowania

Co jest najważniejsze podczas konferencji prasowej? Dla dziennikarzy - zdobycie informacji. Dla bohatera - przekazanie właściwego (z jego punktu widzenia) komunikatu. Co zaszło podczas konferencji po meczu Jerzego Janowicza? Nic z powyższych.[more]Żadne z założeń konferencji prasowej nie...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Kawiarnia Tukan Brasil Cafe

To jedna z naszych mniej typowych, ale zdecydowanie ulubionych realizacji.Kiedy zgłosiły się do nas dwie Panie - inwestorki, a dzisiaj właścicielki kawiarni Tukan Brasil Cafe w Tychach, pytając o możliwość współpracy, uznaliśmy, że to bardzo ciekawe wyzwanie. Inwestorki dysponowały...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Śląski Uniwersytet Medyczny

Śląski Uniwersytet Medyczny – szkolenie „Budowanie wizerunku publicznego”Dwudniowe szkolenie zorganizowane dla doktorantów SUM, mające na celu przygotowanie przyszłych lekarzy i naukowców do budowania swojego profilu publicznego w oparciu o nowoczesne kanały komunikacji. Spotkanie...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Funeral Marketing

W sprzedaży usług pogrzebowych nie mamy do czynienia z klientem, który jest gotów na zakup w każdej chwili. Mamy przed sobą odbiorcę, który z usług zakładu pogrzebowego skorzysta pod wpływem momentu, gdy nadejdzie taka konieczność.Naszym zadaniem jest ustalenie takiej strategii...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
GRUPA NDG

Dla firmy Grupa NDG – lidera w branży outsourcingu sił sprzedaży w Polsce – agencja marketingowa MOMA opracowała strategię marketingową oraz określiła kierunki komunikacji na najbliższe lata. Od m pełni funkcję zewnętrznego działu marketingu.W ramach umowy została zaprojektowana...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Outsourcing marketingu

Ponad 50 % polskich przedsiębiorstw ma sformułowaną strategię marketingową. W prawie 35 % funkcjonuje ona w formie spisanej, a w 22 % firm znajduje się „w głowie” osób zarządzających – wynika z raportu Mind Progress Group i Instytutu Badawczego IPC.Z naszych obserwacji wynika...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Public Relations

Istotą public relations jest komunikacjaPublic Relations jest komunikacją. Ale nie przypadkową, bezcelową, bezwładną. To precyzyjnie zaplanowany strumień komunikatów, skorelowany z kanałami, którymi płynie. To niezwykle ważny element, bo zdarza się, że firmy realizują świetne plany...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Strategia marketingowa

Audyt jest jak wymiarowanie pomieszczeń przed zakupem mebli.Wyobraź sobie taką sytuację:Remontujesz kuchnię. Mniej więcej wiesz, co jest Ci potrzebne i pamiętasz prawie dokładnie, jakie wymiary ma kuchnia. Z tą wiedzą idziesz do kilku sklepów i kupujesz (na oko) materiały budowlane i...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Zdążyłam – nie zdążyłam

Chyba tylko jeszcze ja nie zdążyłam skomentować spotu Fundacji Mamy i Taty. Może to dlatego, że zdążyłam już dwukrotnie zostać mamą i na inne rzeczy czasem brakuje czasu. Szczęściara ze mnie, bo wiele kobiet i mężczyzn w Polsce nie może zaznać ciepła dziecięcej obecności, z...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Biblioteka Narodowa – instytucja z tradycjami i pomysłem

W zasadzie przecież jedno nie przeczy drugiemu. Tradycja kojarzy się ze skostniałym podejściem i brakiem elastyczności. Instytucja o tradycyjnych wartościach nie musi taka być.[more]Dowodem na to jest najnowszy projekt Biblioteki Narodowej - Polona Typo (polona.pl). Projekt jest nowy,...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marketing emocji

Tym, co dzisiaj króluje w komunikacji z konsumentami, jest opowiadanie historii. Jednak nie o fabułę do końca chodzi, a o zaangażowanie emocjonalne. Ten tzw. content marketing to budowanie treści, które angażują, emocjonują i wzywają do podjęcia dyskusji. Świetnie![more]Jest jednak...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Dufał

Dufał - usuwanie wgnieceń bez lakierowaniaBieżące doradztwo. Produkcja filmu animowanegoZałożenie - Prezentacja skuteczności i zalet metod usuwania wgnieceń bez lakierowania. Produkcja krótkiego filmu animowanego o charakterze edukacyjnym, informacyjnym i reklamowym wykorzystanym na...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Centrum Stomatologii i Implantologii Stencel

Stencel - klinika stomatologiczno-implantologicznaStała współpraca w zakresie realizacji działań z obszaru marketingu i komunikacji z pacjentami. Wsparcie działań wizerunkowych zmierzających do zmiany segmentu...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Agencja agencji nierówna! Kilka słów o tym, czym zajmuje się agencja marketingowa

Marketing to podstawa istnienia i funkcjonowania każdej marki, więc poszukujesz w tym zakresie wsparcia dla swojej firmy. Trafiasz do agencji – ale jakiej? Czym agencja marketingowa różni się w swojej działalności od agencji reklamowej czy interaktywnej? A co z agencjami digitalowymi,...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Kopalnia Wapienia Czatkowice

KOPALNIA WAPIENIA "CZATKOWICE" - Grupa Tauron S.A.Opracowanie strategii komunikacji pod kątem budowania pozycji eksperta na rynku sorbentów.Brak szczegółów dot. projektu z uwagi na klauzulę poufności.W ramach realizacji zadania dotyczącego obsługi medialnej otwarcia nowego złoża...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Konferencja #3 MarketingProgress za nami

Dwa dni wykładów i warsztatów za nami. Głowy mamy pełne informacji nt. nowych narzędzi, które jesteśmy gotowe zaproponować naszym klientom. [more] Marketing zmienia się w tak szybkim tempie! Wybrałyśmy konferencję #MarketingProgress, bo jej głównym założeniem było...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Po co MOMA strona?

Agencja marketingowa MOMA jest młoda i jednocześnie doświadczona (jak najbardziej poszukiwany pracownik na rynku pracy). Powstała z połączenia dwóch marek, prowadzonych przez Monikę Śleziońską (PROKWADRAT) i Martę Cała-Sturzbecher (MunaPR). [more]Dzięki nowej stronie internetowej...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA z Projektmebel Sp. z o.o.

Po opracowaniu i prezentacji strategii i planu marketingowego przed Zarządem i zespołem Projektmebel Sp. z o.o. agencja marketingowa MOMA miała podwójny powód do zadowolenia. [more]Plan marketingowy, zaakceptowany przez Zarząd, jest zazwyczaj prezentowany całemu zespołowi podczas sesji...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Zespół – Marta (MOBILE)

Marta Cała-Sturzbecher Head of People Development 12-letnią praktykę w zawodzie zdobyła realizując projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek w ramach pracy na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od 2015 roku – jako Dyrektor ds. Komunikacji i PR MOMA. W ramach...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Zespół – Monika (MOBILE)

Monika Śleziońska Head of Strategy Jest strategiem marketingowym. Ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu, coach. W MOMA jest głównym konsultantem w zakresie audytów i budowania strategii...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Zespół – Marta

Marta Cała-Sturzbecher Head of People Development Realizowała projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek. W ramach realizacji kampanii public relations dla klientów MOMA pełni rolę rzecznika prasowego przedsiębiorstw. Trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Zespół – Monika

Monika Śleziońska Head of StrategyGłówny konsultant MOMA w zakresie audytów i budowania strategii marketingowych. Prowadzi klientów przez proces przygotowania do realizacji strategii.Trener i szkoleniowiec w tematyce marketingowej, a zwłaszcza: budowania strategii marketingowych, planowania...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Oferta – wstęp

Oferta współpracy marketingowejCo agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Realizacje – wstęp

Realizacje Nasi klienci Powierzenie działań marketingowych zewnętrznej firmie jest ważną decyzją, wymagającą pewności, że wybiera się odpowiedniego partnera. Tym bardziej cieszy nas zaufanie, jakim darzą nas nasi klienci. Poniżej prezentujemy nasze wybrane...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Gold Mine Audit

Autorska metoda analizy przedsiębiorstwa Komunikacja z otoczeniem to coś, co robi KAŻDE przedsiębiorstwo. Kluczem do komunikacyjnego sukcesu jest określenie podstawy przekazu marketingowego, najważniejszego i najcenniejszego elementu – złota Twojej firmy.   Złoto komunikacji (silne...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Kontakt

Napisz do nas AGENCJA MARKETINGOWA MOMA ul. 73 Pułku Piechoty 1, 40-474 Katowice biuro@moma-marketing.pl Marta: 664 702 724[form]...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
O MOMA

Agencja Marketingowa MOMA Strategia i outsourcing procesów marketingowych Opracowujemy strategie marketingowe, układamy procesy i realizujemy plany marketingowe. Świadczymy usługi marketingowe dla średnich i dużych przedsiębiorstw, stając się najczęściej ich zewnętrznym działem...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Błąd 404

Błąd 404 - prosimy przemieszczać się po stronie używając...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Strona główna

Rozegraj z nami swoją partię Podnieś wartość swojej marki poprzez planowanie marketingowe i działanie...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMAstycznych Świąt!

MOMAstycznych...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Atabi

Dla firmy Atabi, zajmującej się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w zakresie oprogramowania i sprzętu do komunikacji osób niepełnosprawnych, przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy warsztaty Marketing SMRT. W podsumowaniu warsztatów pani Kasia Łuszczak napisała:"Komunikacja jest...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
9 aspektów sesji biznesowej

Jeszcze kilka lat temu sesja biznesowa była produktem dla członków zarządu, polityków i wszystkich osób, które reprezentowały podmioty publiczne w mediach tradycyjnych. Dziś w dobie internetu i social media, jeśli jesteś aktywny zawodowo jesteś twarzą marki, którą reprezentujesz. Co...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
Marketing wewnętrzny

Planowanie strategiczne powinno uwzględniać wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa - nie tylko relacje przedsiębiorstwo-klient. Planując działania marketingowe bardzo często zapomina się o włączeniu w proces pracowników firmy, co sprawia, że kapitał ludzki jest...

Przejdź do artykułu
23 Październik 2018
MOMA Partnerem Strategicznym II edycji konferencji branży pogrzebowej Funeral Forum 2018

W 2017 roku Agencja Marketingowa MOMA uruchomiła projekt MarketingFuneralny.pl. Jego głównym celem jest promowanie dobrych praktyk i dzielenie się inspiracjami z przedsiębiorcami branży pogrzebowej. Naszą misję będziemy realizować m.in. w maju, podczas Funeral Forum 2018.[more]W...

Przejdź do artykułu
moma copyright 2019 design: by mr.b powered by legendary

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *