BUDowanie MArki - czyli wszystko o komunikacji marketingowej w branży budowlanej
W ramach współpracy Agencji Marketingowej MOMA z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi MA wystąpiła w roli prelegenta na jednym z największych w Europie spotkań przedstawicieli handlu, architektów, wykonawców i inwestorów – Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA.
Organizator zadbał o to, aby w czasie czterech dni targowych oprócz nowinek technologicznych nie zabrało także potężnej dawki wiedzy oraz spotkań z fachowcami i praktykami.
W związku ze zmieniającymi się trendami oraz potrzebami rynku, a także ze stopniowym otwieraniem się branży budowlanej na wykorzystanie narzędzi marketingowych w komunikacji z Klientem (coraz częściej będącym klientem indywidualnym DIY), MA zaprosiła branżę budowlaną do dyskusji na temat skutecznego budowania marki.
Obecnie jest niezwykle trudno wyróżnić się pośród produktów i usług zalewających rynek. MA uświadamiała słuchaczom, że to właśnie przemyślane i precyzyjne budowanie marki może pozwolić jej na bycie na topie.
BUDMA już za nami - jednak nie spoczywamy na laurach i już nie możemy się doczekać kolejnego spotkania w Poznaniu. A jeśli o laury chodzi, to ten wiecznie zielony symbol mądrości i chwały towarzyszyć nam będzie już niebawem na Międzynarodowych Targach Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA. Tam MA udowodni, że sukces ma kolor zielony :-)