Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Co łączy ogrodnictwo i modę? Konieczność działania strategicznego!




Imprezy targowe ‘Targi mody’ i ‘Gardenia’ Międzynarodowych Targów Poznańskich gromadzą każdego roku tysiące odwiedzających. Duża część gości targowych miała okazję uczestniczyć w wykładach, prowadzonych przez ekspertów agencji MOMA – Monikę Śleziońską i Martę Cała-Sturzbecher.

‘Targi mody’ to wydarzenie, które skupia podmioty z branży modowej w ‘pionowym’ przekroju. Na targach można spotkać zarówno czołowe polskie marki odzieżowe jak i młodych projektantów, stawiających pierwsze kroki w biznesie. Wśród odwiedzających są też osoby zajmujące się modą jeszcze amatorsko, które dopiero planują wejście na rynek z własną marką. To dlatego, biorąc pod uwagę różnorodność potrzeb, na które chciałyśmy odpowiedzieć naszym wykładem, zaproponowałyśmy tytuł ‘Marka handlowa a marka osobista – strategie działania’. Na procesie tworzenia marki wskazałyśmy elementy wspólne oraz różnice, które determinują konieczność podjęcia decyzji o wyborze strategii działania już na samym początku. Sądząc po reakcjach słuchaczy, temat był strzałem w dziesiątkę.
 
Nie inaczej było podczas Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej, który towarzyszył targom ‘Gardenia’. Targi branży ogrodniczej gromadzą największe podmioty z tej gałęzi rynku. W Kongresie wzięli udział tylko ci z odwiedzających, którzy szczególnie byli zainteresowani tematem podniesienia poziomu sprzedaży w prowadzonych przez siebie biznesach. Dla nich przygotowałyśmy temat ‘Jak marketing wspiera sprzedaż’. Odnosząc się do celów i potrzeb działów sprzedaży, a także do wzajemnej niechęci pomiędzy przedstawicielami jednostek ds. sprzedaży i marketingu (tak, tak, często to obserwujemy), przedstawiłyśmy marketingowe obszary, momenty i konkretne narzędzia, które mają realne przełożenie na sprzedaż lub/i wspierają handlowców w ich pracy.
 
Obydwa wykłady zostały wysoko ocenione za merytorykę. Potwierdzili to zarówno uczestnicy w kuluarowych rozmowach po wystąpieniach, jak i organizatorzy.
 
Jak widać wiele dzieli obydwie wspomniane (wspominane ;)) imprezy targowe. To, co je łączy, to wieczorne spotkania branżowe. Obydwa były imponujące i obydwa dostarczyły mnóstwa atrakcji uczestnikom. Były też doskonałą okazją do tego, by nawiązać lub pogłębić relacje. Przecież to w biznesie najważniejsze!

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';