Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

Ekspertki z agencji MOMA trenerami w Akademii Pani Spinki



Strategia i plan działania potrzebne są w każdej branży i w każdym zawodzie. Nie inaczej jest w przypadku firm zajmujących się organizacją i koordynacją ślubów – dlatego też we współpracy z Agencją Spinki będziemy im przybliżać i wyjaśniać zawiłości kwestii marketingowych.

Wraz z nowym rokiem rozpoczynamy nową przygodę – zostaliśmy zaproszeni do współpracy przez Agencję Spinki. Istnieje ona na rynku już od 2006 roku i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek i zarazem najchętniej wybieranych firm z branży ślubnej w naszym kraju. Właścicielka Agencji– Karina Ciosk – jest nie tylko wedding plannerką, ale również szkoleniowcem.

Autorski program kursów dla przyszłych wedding plannerów i podmiotów z branży ślubnej przybrał formę Akademii Pani Spinki. I właśnie w tym zakresie będziemy współpracować: konsultantki ślubne będą dzielić się z uczestnikami szkoleń swoim doświadczeniem zawodowym, a przedstawicielki Agencji MOMA poprowadzą część poświęconą marketingowi i PR-owi w branży ślubnej.

Fakt, że Agencja Spinki zwróciła się do nas z zaproszeniem do współorganizowania szkoleń, cieszy nas również z innego powodu. W 2016 roku – z okazji 10-lecia firmy – wspieraliśmy marketingowo ich przemianę. Doszło wtedy do rebrandingu marki z Perfect Moments w Agencję Spinki, zmieniła się oferta i sposób komunikacji.Zaproszenie do współpracy jest więc swego rodzaju rekomendacją i okazaniem zaufania, co dodatkowo motywuje nas do osiągania dalszych – wspólnych – sukcesów.

Najbliższe szkolenie Akademii Pani Spinki odbędzie się w Krakowie 20 i 21 stycznia. Podczas niego Marta Cała-Sturzbecher poprowadzi część dotyczącą marketingu dla firm z branży ślubnej.

Więcej informacji na temat Akademii Pani Spinki znajdziesz TUTAJ

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';