Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

MOMA Partnerem Strategicznym II edycji konferencji branży pogrzebowej Funeral Forum 2018



W 2017 roku Agencja Marketingowa MOMA uruchomiła projekt MarketingFuneralny.pl. Jego głównym celem jest promowanie dobrych praktyk i dzielenie się inspiracjami z przedsiębiorcami branży pogrzebowej. Naszą misję będziemy realizować m.in. w maju, podczas Funeral Forum 2018.


W listopadzie 2017 roku w Poznaniu miało miejsce niecodzienne wydarzenie: pierwsza edycja Funeral Forum. Nasze dotychczasowe doświadczenia z kontaktu z branżą w zestawieniu z hasłem przewodnim FF: inspiracje – marketing – sprzedaż nie napawały optymizmem. Nie byliśmy pewni, czy branża jest gotowa na nowości i trendy, zarówno w komunikacji jak i sprzedaży...

Dwudniowe spotkanie z uczestnikami pokazało, że TAK – branża funeralna otwiera się na nowości i coraz większa liczba przedsiębiorców chce zacząć działać nowocześnie. Wystarczy spojrzeć na komentarze:

„Na Funeral Forum pojawiają się ludzie szczerze zainteresowani zmianami w branży i sami gotowi do zmian”
„Skrojone na miarę! Idealnie dobrane tematy dla zakładu pogrzebowego”
„Wysoki poziom. Konkrety bez lania wody. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę”
„Idealnie dobrane tematy, komfort przestrzeni i cudowna obecność organizatorów”
„Formuła, która każdemu pozwala wyciągnąć to, co najbardziej dla niego interesujące”
„Z chęcią wezmę udział w kolejnej konferencji. Zdobywa się wiedzę, kompetencje oraz nowe przyjaźnie.”
„Wspaniała organizacja – wszystko na 5 z plusem!”
„Wykładowcy w sposób ciekawy i rzetelny omawiali poszczególne tematy”
„Formuła super: małe grono, kameralnie, można było rozmawiać z ciekawymi osobami i wymienić się doświadczeniami. Czyli warsztaty, prezentacje i networking.”

 
Dlatego z ogromną energią i optymizmem przystąpiliśmy do przygotowań do kolejnej edycji, a Was z dumą zapraszamy do uczestnictwa.
Funeral Forum 2018 odbędzie się 25 i 26 maja w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich. Do udziału w wydarzeniu zapraszamy wszystkich przedsiębiorców pogrzebowych, którzy chcą unowocześniać swoje usługi i poprawiać jakość obsługi klienta – a tym samym aspirują do roli liderów branży funeralnej.

W ciągu tych dwóch majowych dni będziecie mieć okazję wziąć udział w 12 prelekcjach, warsztatach i panelach dyskusyjnych. Jednym z nich będzie wykład z elementami warsztatowymi na temat projektowania doświadczeń klientów, poprowadzony przez Monikę Śleziońską i Martę Całą-Sturzbecher z agencji marketingowej MOMA.


Zapraszamy do rejestracji!

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';