Facebook MOMA LinkedIn MOMA Instagram MOMA
Adres:
ul. 73 Pułku Piechoty 1b, 40-474 Katowice
biuro@moma-marketing.pl
Marta: 664 702 724
Monika: 500 200 930

MOMA w służbie dobrego wizerunku placówek służby zdrowia



Już w czwartek w halach Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpoczynają się targi SALMED. Uczestniczyć w nich będzie również Agencja Marketingowa MOMA – Monika Śleziońska poprowadzi wykład z zakresu skutecznej komunikacji marketingowej placówek służby zdrowia.

Międzynarodowe Targi Sprzętu i Wyposażenia Medycznego SALMED ruszają już 15 marca. Przez trzy dni uczestnicy będą poznawać branżowe nowości prezentowane na stoiskach wystawców, licznych konferencjach i seminariach. W drugi dzień wydarzenia będą mogli również wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Monikę Śleziońską z Agencji Marketingowej MOMA.

Budowanie silnej marki w branży usług medycznych w Polsce nie jest łatwym zadaniem. Z punku widzenia rynkowego przede wszystkim ze względu na prowadzoną politykę zdrowia, przepisy prawa i sytuację ekonomiczną, a także ogromną konkurencję. Odmienność ta ma podłoże także  w specyfice klienta - czyli pacjenta, który przychodzi ze szczególnymi potrzebami, bo tymi dotyczącymi zdrowia i życia swojego lub najbliższych.

W obliczu licznej konkurencji placówki służby zdrowia rywalizują ofertą usług głównych i wspierających, sprzętem i jakością specjalistów. Wciąż jednak borykają się z pytaniem, jak zbudować silną markę i wyróżnić się na rynku w obliczu zakazu reklamy.

Na to właśnie pytanie odpowie Monika Śleziońska rozkładając przed uczestnikami elementy wizerunku marki na czynniki pierwsze.

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się jak zaplanować skuteczną komunikację poprzez wyznaczenie strategii marketingowej oraz usłyszą, jak świadomie budować i wzmacniać pozytywne doświadczenia pacjentów tak by podróżując na mapie kontaktów z marką pacjent stał się nie tylko lojalnym klientem, ale i wiernym ambasadorem marki.

Wszystkich uczestników targów SALMED zapraszamy na warsztaty z Moniką Śleziońską w piątek 16 marca o godzinie 10:00. Spotkanie odbędzie się w Pawilonie 7, w sali E.

Oferta współpracy marketingowej

Co agencja marketingowa może zrobić dla Twojej marki - narzędzia i metody pracy

Zintegrowana komunikacja marketingowa to w praktyce połączenie kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu (!) narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem, a w efekcie – osiągnięcia celów. Przejmując odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów, działamy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Niezależnie od zakresu i obszaru współpracy działamy strategicznie.  

';